zhransfer

zhransfer

zhransfer

zhransfer

zhransfer
بایگانی
  • ۰
  • ۰

اکانت دولوپر اپل

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن برای قرار دادن آثار خود روی اپ‌استور و کسب درآمد از طریق آن به اکانت دولوپر اپل نیاز دارند. برای باز کردن حساب دولوپر اپل به آی‌دی اپل و پرداخت سالیانه 99 دلار احتیاج دارید. کشوری که برای ثبت در اپل وارد می‌کنید باید با کشور صادر کننده کارت اعتباری که از طریق آن هزینه را پرداخت می‌کنید یکی باشد.    

وارد صفحه‌ی developer.apple.com شوید.



آی‌دی اپل و رمز عبور خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات خود بر روی دکمه‌ی Create Apple ID کلیک کنید.




با زدن دکمه‌ی ایجاد آی‌دی دولوپر، اپل توافق یا قرارداد خود که توسعه‌دهندگان بر اساس آن فعالیت می‌کنند را ارائه می‌دهد. قبل از تائید این قرارداد می‌توانید نسخه‌ی پی‌دی‌اف آن را دانلود کرده و با دقت مطالعه کنید. اما به هر ترتیب برای ادامه باید باکس تائید زیر قرارداد را تیک بزنید و بعد بر روی دکمه‌ی “Submit” کلیک کنید.


 


در صفحه‌ای که باز می‌شود بر روی باکس "Join the Apple Developer Program" کلیک کنید. 


در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود مزیت‌های داشتن حساب دولوپر اپل را می‌بینید. برای ادامه بر روی دکمه "Enroll" در بالای سمت راست صفحه کلیک کنید. 




در این صفحه باید نوع عضویت خود در برنامه توسعه‌دهنده‌ی اپل را تعیین کنید. در صورتی که برنامه‌نویس هستید یا کسب و کار کوچکی دارید بر روی گزینه "Enrolling as an Individual" کلیک کنید. برای ثبت موجودیت حقوقی و وارد کردن نام شرکت به مجموعه‌ی اپل باید مشخصات قانونی مورد تائید اپل را ارائه دهید. این مشخصات شامل شماره‌های ثبت بین‌المللی و مورد تائید اپل (A D-U-N-S*Number) است که تنها از طریق سازمان‌ها و شرکت‌هایی که در موسسه‌ی «Dun & Bradstreet» ثبت شده باشند قابل دسترسی است. اگر چنین اطلاعاتی ندارید و شرکتی هستید که قصد ورود به کار برنامه‌نویسی برای اپ‌استور یا تولید محتواهای مرتبط با اپل را دارید، از گزینه‌ی اول، یعنی ثبت و موجودیت فردی استفاده کنید. بعد از انتخاب نوع عضویت بر روی دکمه‌ی “Start Your Enrollment” کلیک کنید. 



در صفحه‌ی بعد باید اطلاعات تماس خود را وارد نمایید. اطلاعاتی که در این صفحه وارد می‌کنید با مشخصات آی‌دی اپل و پرداخت‌های شما مطابقت داده می‌شود. در صورتی که اطلاعاتی وارد کنید که قابل تائید و انطباق نباشند فرایند ثبت اکانت دولوپر یا توسعه‌دهنده‌ی شما با مشکل مواجه خواهد شد. بعد از وارد کردن اطلاعات بر روی دکمه‌ی "Continue" کلیک کنید. 


حالا وارد صفحه‌ی پرداخت حق عضویت در اپل شده‌اید. برای تائید حساب و عضویت در اپل بر روی گزینه خرید موارد یا "Purchase Items" کلیک کنید. روش پرداخت خود و کارت اعتباری یا پرداختی که قصد خرید به وسیله‌ی آن را دارید انتخاب کرده و مشخصات آن را وارد نمایید. با پرداخت مبلغ 99 دلار، و کلیک بر روی دکمه‌ی "Continue" حساب کاربری شما تکمیل می‌شود.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی